nnorea

Alla inlägg under februari 2014

Av Norea Lindqvist - 13 februari 2014 16:41

Hej och hå!
Igår fyllde jag år, 21, verkligen inget märkvärdigt. Vi firade iallafall mig och Tomas som vi alltid gör tillsammans, hos pappa och det kom ganska mycket folk faktiskt :)
Lägger ut lite bilder från igår och på vad jag fick :)

Ha en fortsatt bra dag!

Av Norea Lindqvist - 11 februari 2014 20:59

Hejhej!
Idag har vi tvättat lite, städat i akvariet och varit en sväng på Birsta.
Lilleman fick sina första par solglasögon, så små! Hihi
Ikväll har jag pysslat lite med naglarn, gelén gör ju att det tar lite extra tid så bara så enkelt som rosa med lite pärlor tog lite över en timme, men men :)

Nu ska jag fika lite och kolla på tv.
Ha en fortsatt trevlig kväll.

Av Norea Lindqvist - 10 februari 2014 09:28

Godmorgon alla fina!
Jag vill bara börja med att säga att jag inte har orkat blogga på ett tag nu, men jag tänkte skärpa mig, försöka iallafall.
Nu har vi nyss vaknat, as trött är jag ._. zzZ
I helgen var vi till stugan som ligger i Funäsdalen.
Vi åkte redan i torsdags och kom hem igår kväll. Det har varit en underbar helg och vi har haft så kul och mysigt!
Vi hyrde en pulka som jag och Wilgot (och ibland Caroline) satt i efter Niklas skoter och det var lite.. Nä jätte mycket guppigt hahaha, första dagen (fredag) så var det väldigt guppigt och jävligt, men andra dagen (lördag) var det riktigt behagligt! :) Wilgot toksov båda dagarna, till och med då pulkan lyfte i guppen haha! Väldigt lyckad helg iallafall!
Och här kommer lite bilder!
PS. Det var jag, Niklas, Wilgot, svärfar och Niklas lilla syster Caroline som åkte :)
Ha en fortsatt bra dag!

Av Norea Lindqvist - 4 februari 2014 18:33

Hejsan!
Ligger i soffan och slappar framför tvn med Wilgot. Dagen har gått för fort, har inte hunnit mycket idag inte..

Presentation


Norea Lindqvist.
21 år och mamma.
Bloggar om min vardag, mitt liv som mamma, min son och om min underbara sambo!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards